דילוג לתוכן הראשי

ישלם מזונות למרות שהילד לא שלו

 

פסק דין הזוי התקבל השבוע מבית המשפט המחוזי למשפחה (בהרכב של 3 שופטים) בניצוחו של השופט סארי ג'יוסי וזאת לאחר שבית משפט השלום פסק הפוך כפי שיתואר בהמשך.

המדובר בשני בגירים שקיימו יחסים לא מחייבים תקופה קצרצרה כאשר במהלך קיום היחסים נקרע הקונדום.

לאחר זמן קצר הרתה האישה ומתוקף כך הייתה בטוחה שהילד של אותו בחור ששכבה איתו הוא שלו.

הבחור שמן הסתם הרגיש מנוצל, מושפל וכספומט מהלך בכלל לא היה איתה בקשר מאז...גם אם ידע ברור שלא היה שותף להיותו אבא לילד שהסתבר בדיעבד שבכלל לא שלו.

אז מה קרה? לאחר 11 שנה שבהם לא שילם הבחור מזונות (כי מסתבר שבכלל לא קיבל את כתב התביעה) והאישה קיבלה בינתיים את מזונותיה מביטוח לאומי החליט המוסד לתבוע את האב וזה פנה לבית המשפט לביטול החוב  שהתקבל בבית משפט השלום. כיוון שבבדיקת רקמות אכן יצא שהוא לא האב.

האישה עירערה למחוזי ובהחלטה הזויה של השופטים הוא חוייב במחצית החוב מ-350,000 ₪ ולמה? השופט הגדיר זאת כתאונה משפטית שבה לכאורה אם היו הצדדים מנהלים הליכים בתחילת העניין לא היה מגיע מצב שביטוח לאומי היה משלם כספים לאישה וברור שלא תובע אותו כעת.

השופט גם ציין שהאישה(בנכללותה) לא הציגה לבית המשפט בתביעת המזונות כי הייתה עם עוד גברים ביחסים מיניים באותו זמן וציינה רק את אותו גבר עם סיפור קריעת הקונדום.

האישה טענה שאם הגבר היה מבצע בדיקת רקמות בהתחלה כל זה לא היה נולד לעולם וכרגע "המזונות נאכלו" ואישור התביעה מול הביטוח הלאומי ישאיר אותה תחת שוקת שבורה.

שוב אנו עדים לתופעה בזויה של פסיקה חד צדדית, הזויה ולא צודקת כנגד גבר שלא עשה שום דבר רע. האישה לעומת זאת טוען השופט שלא סיפרה לבית המשפט פרטים על גברים אחרים אז אם כן מדוע לא להשית עליה את תשלום והחזרת הכסף למוסד לביטוח לאומי? הרי היא  קיבלה את הכספים. מדוע מרחם עליה השופט אך לא מרחם על הגבר שלא עשה דבר? האם מצבו יורת טוב כלכלית והאם זה קשור בכלל? לאלוקים הפתרונים.

אם קיבלה כספים שתחזיר בתשלומים כל החיים בדיוק כפי שהייתה לוקחת משכנתא או הלוואה אחרת...בכלל על הגדרת "המזונות נאכלו" אכתוב מאמר נפרד הזיה ואפליה בפני עצמה.

מוזר לכם? הנה עוד סיבה מדוע לא להיכנס לבתי המשפט משום סיבה שהיא ולהגיע תמיד לגישור ויישוב סכסוך בכל עניין.

בנימה אישית אסיים היזהרו מיחסים חד פעמיים...הם יכולים להסתיים בחור בכיס אך בוודאות גורמים חור בנפש!


משה אייל



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מתגרשים? היזהרו מהפחדות והבטחות

  אם החלטתם להתגרש או שאתם נמצאים בשלבי הגישוש לפני אתם לבטח מקישים בגוגל את המילה "עורך דין לגירושין" או אחד משורשי ההטיות של המילה גירושין ברחבי המרשתת. מדוע אתם עושים זאת ולא מחפשים למשל נגשר או מטפל לאירוע רגשי כל כך קשה ומטלטל? אירוע שמרסק את מבנה המשפחה ומהווה נזק נפשי לכם ולילדיכם המשותפים? כי אצל 99% מכם התת מודע עם שלל התוכניות שצפינו בהם כל החיים משדר לנו שגירושין=מלחמה ואם אנו יוצאים לקרב אנו זקוקים למישהו שיודע להילחם,להרוס,להשמיד ולקבור את הצד השני עד אשר יתמוטט זב דם עם איברים קרועים ומי טוב למטרה הקדושה כל כך אם לא עורך דין חם מזג, רע ואכזר שיודע למוטט את הצד השני עם חרב משפטית חסרת רגש, היגיון והבנה של מה נכון וכיצד לנהוג באירוע רגשי מטלטל כל כך? מי טוב לנהל את הקרב מאשר שופט שאינו באמת יודע את סודותינו הכמוסים ואת ההבנה הייחודית שלנו כיצד התנהלנו כמשפחה ומה הסיכומים הפנימיים בינינו? (במרכאות כמובן 😊 ) ואז אנו נהיה הצד המנצח קרי נקבל את כל מבוקשינו ונשאיר את הצד השני חסר כל. אז עורך הדין המצוחצח יסביר לחלקכם איך הוא יקרע את הצד השני ואתם תשבו מחכחי י

משבר נפשי ואיך יוצאים ממנו

מי מאיתנו לא חווה תקופה קשה או משבר? מי מאיתנו לא עובר קשיים כאלו ואחרים כמו פרידה מחבר, גירושין, מריבות, בעיות בעבודה, חוסר סיפוק כללי וכו'. התקופות הללו  מכניסות אותנו למצב של עייפות, חוסר חשק לעשות דברים, לצאת, לבלות...ומפחיתות את החשק לאינטראקציה חברתית כאשר לעיתים מקצינים עד כדי דיכאון קל או מג'ורי. (תלוי בהימשכות התקופה) רק אדם שחווה תקופה קשה או סיזיפית בחייו יכול להבין את הנאמר כי לרוב סביבתו של האדם בכלל לא מבינים מדוע הוא במצב חסר או עצוב? הסביבה רואה אדם כתמול שלשום עם ידיים רגליים וכו' ולא באמת מבינה שלהבדיל מאדם שהתרסק בתאונת דרכים שכל איבריו מכוסים בגבס באדם עם התרסקות נפשית השבר הוא בראש ובלב. אנשים שאינם חוו מצב עצבות מתמשך יגידו לאדם העצוב משפטים כמו: "מה יש לך להיות בבעסה? יש לך בית? אישה ? ילדים? רכב? עבודה?" על מה יש לך להיות עצוב בכלל? יש אנשים שאין להם בית או מה לאכול תלמד להגיד תודה על מה שיש ולהסתכל על "חצי הכוס המלאה"... העניין הוא שאף אחד לא מבין מה עובר במוחו והרגשתו של אדם בהרגשת עצבות....הריקנות הנוראית...המחשבות על מהות העול

עורך דין לגירושין או מגשר משפחה ?

אנשים רבים סבורים שהאפשרות הברורה כשמחליטים להתגרש היא לפנות לעורך דין לגירושין ולא למגשר משפחה. הקושי בבחירת הדרך הנכונה זה כמעט כמו להסביר לאדם שלא טעם גלידה מימיו מה הטעם שלה...רק שכאן תגלו בדיעבד שבוחרים לא נכון הטעם מר מאוד... רוב רובם של האנשים אינם מבינים כי ההחלטה הזו בדרך כלל תהיה ההחלטה הכי גרועה ושגויה שהם מקבלים בחיים ויעידו על כך אנשים שבחרו כך והבינו לאחר שנים ארוכות של מאבקים משפטיים שהיחידים שהרוויחו מההליך הם עורכי הדין...בית המשפט למשפחה שקורס תחת העומס ובכך ממשיך להצדיק את העוולות שמתרחשו בו וכמובן כל מערכות המשטרה, האכיפה, הרווחה, המכונים הפרטיים ושלל היועצים והעוזרים בכל הליך גירושין שיש בו מאבק והמון אמוציות. אז בטרם תחליטו בצורה מושכלת האם לפנות לעורך דין או מגשר במשפחה אפרוס בפניכם את התהליך והתשומות בין הדרך המשפטית לגישורית על מנת   שתוכלו להבין כיצד לבחור נכון: 1.      עלויות גבוהות- מי מאיתנו לא חושב על כסף...הליך בגישור עולה בערך 10-15% מההליך המשפטי בממוצע. 2.      עלויות כספיות בתוך ההליך- חשבתם ששכר הטרחה לעורך הדין הוא הסוף? רק התחלתם