דילוג לתוכן הראשי

על שיברון לב וצמיחה

 📞 לקוח: "הי משה, זה אני. אני חייב לשתף אותך בהתפתחות משמעותית וכואבת... נפרדתי מאהובתי."


📞 אני: "מה???? אני לא מאמין תכננתם כבר להתחתן לא? אציין שאני מוצא את עצמי במצב של מורת רוח קלה. איך לא התקשרת? האם לא תפסת את תפקידי כמתווך המושלם, המסוגל לטוות קסמים כדי לשמר את הלב השביר של האהבה? תגיד, תגיד בכנות, למה לא ביקשת את עזרתיי?"


📞 לקוח: "משה היקר, סלח לי על החוצפה שלי. מיד חשבתי עליך אך ידעתי שאתה יודע לעשות קסמים…אך עם זאת, גיליתי את אופייה הבוגדני, מראה של חוסר אמינות ששום כושר תיווך לא יכול היה לתקן. לפיכך, ראיתי צורך לשחרר את אחיזתה, למרות שיברון ליבי". 


📞 אני: "אה, עכשיו אנ ימבין…חוסר אמינות תמיד יכה שוב! זה דומה לחשיפת קוסמת מפתה כאשליה בלבד, ביצוע תחבולות במקום לטוות קשרים אמינים…כך לא בונים זוגיות.אגב, מחלה של רבים היום…חוסר אמינות ומשחקים… פעלת נכון".


📞 לקוח: "אכן, בתוך הצער שאופף אותי כעת, זיהיתי שנאמנות ואמון הם עמודי תווך חיוניים לכל זוגיות. אולי תכתוב על הסיפור שלי כי הוא עשוי להגן על אחרים מלהיכנע לתחבולותיהם של בני זוג חסרי אמינות כרעולי פנים או פיות טובות בכיסוי. "


📞 אני: "בהחלט יקירי! שולח חיבוק!, הנרטיב שלך על חוזק וגילוי עצמי ישותף באלגנטיות בפייסבוק, מגדלור של חוכמה שמנחה אחרים גם כעת מיסודות שבריריים. אפילו המתווך המיומן ביותר חייב להודות שחלק מהקשרים אינם ניתנים לתיקון בטח לא בטוח הקרוב וללא שינוי מהותי ,תיקון וריפוי.הכוח האמיתי טמון בזיהוי מתי לעשות זאת. להתרחק."


📞 לקוח: "תודה על שיחת החזיוק ותודה על הכל. תמיכתך הבלתי מעורערת תמיד מרגשת אותי ונותנת לי בטחון ואופטימיות להמשך. למרות שהתערבותך לא הייתה נדרשת במקרה זה, הנוכחות האמפתית והביצור הרגשי שלך היו מזור לנפשי הפצועה".


📞 אני: "בבקשה יקירי ותודה על מילותיך הטובות. אעמוד איתן לעד כאיש סודך. זכור, ידידי היקר, אפילו הגיבורים האצילים ביותר דורשים נחמה והשראה. אני אהיה כאן , מציע הדרכה ותמיכה בלתי מעורערת במהלך המסע שלך לריפוי וחוסן."


📞 לקוח: "מעומק ליבי שולח לך את הערכתי העמוקה. הנוכחות הבלתי מעורערת שלך סוחפת בי כוח, מאפשרת לי לצאת לדרך של החלמה והתחדשות. היכולת שלך להחדיר אופטימיות וצמיחה אפילו בנסיבות הקשות ביותר. ."


📞 אני: "אכן, ידידי היקר, מיזוג החסד והחמלה הוא שדוחף אותנו קדימה. ביחד, ננצח על שברון הלב, נאיר את הדרך אל מחר בהיר יותר. אני תמיד כאן, מוכן לסייע בכל עת."


שברון לב אולי סיכל את השאיפות הראשוניות שלנו, אבל הכוח של תמיכה רגשית וחוסן נפשי נמשך. עם כל צעד לעבר ריפוי, אתה מטפח חוסן כיאה לנשמה אצילית. שמור על יציבותך, איש יקר, כי השטיח הגדול של החיים עדיין נפרש ומכל התקדמות יש ללמוד את השיעורים לתיקון ולהתפתחות שלנו ואני שמח ללוות אותך במסע הייחודי שלך.


משה אייל

מגשר ומטפל מוסמך

יועץ רב מימדי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מתגרשים? היזהרו מהפחדות והבטחות

  אם החלטתם להתגרש או שאתם נמצאים בשלבי הגישוש לפני אתם לבטח מקישים בגוגל את המילה "עורך דין לגירושין" או אחד משורשי ההטיות של המילה גירושין ברחבי המרשתת. מדוע אתם עושים זאת ולא מחפשים למשל נגשר או מטפל לאירוע רגשי כל כך קשה ומטלטל? אירוע שמרסק את מבנה המשפחה ומהווה נזק נפשי לכם ולילדיכם המשותפים? כי אצל 99% מכם התת מודע עם שלל התוכניות שצפינו בהם כל החיים משדר לנו שגירושין=מלחמה ואם אנו יוצאים לקרב אנו זקוקים למישהו שיודע להילחם,להרוס,להשמיד ולקבור את הצד השני עד אשר יתמוטט זב דם עם איברים קרועים ומי טוב למטרה הקדושה כל כך אם לא עורך דין חם מזג, רע ואכזר שיודע למוטט את הצד השני עם חרב משפטית חסרת רגש, היגיון והבנה של מה נכון וכיצד לנהוג באירוע רגשי מטלטל כל כך? מי טוב לנהל את הקרב מאשר שופט שאינו באמת יודע את סודותינו הכמוסים ואת ההבנה הייחודית שלנו כיצד התנהלנו כמשפחה ומה הסיכומים הפנימיים בינינו? (במרכאות כמובן 😊 ) ואז אנו נהיה הצד המנצח קרי נקבל את כל מבוקשינו ונשאיר את הצד השני חסר כל. אז עורך הדין המצוחצח יסביר לחלקכם איך הוא יקרע את הצד השני ואתם תשבו מחכחי י

משבר נפשי ואיך יוצאים ממנו

מי מאיתנו לא חווה תקופה קשה או משבר? מי מאיתנו לא עובר קשיים כאלו ואחרים כמו פרידה מחבר, גירושין, מריבות, בעיות בעבודה, חוסר סיפוק כללי וכו'. התקופות הללו  מכניסות אותנו למצב של עייפות, חוסר חשק לעשות דברים, לצאת, לבלות...ומפחיתות את החשק לאינטראקציה חברתית כאשר לעיתים מקצינים עד כדי דיכאון קל או מג'ורי. (תלוי בהימשכות התקופה) רק אדם שחווה תקופה קשה או סיזיפית בחייו יכול להבין את הנאמר כי לרוב סביבתו של האדם בכלל לא מבינים מדוע הוא במצב חסר או עצוב? הסביבה רואה אדם כתמול שלשום עם ידיים רגליים וכו' ולא באמת מבינה שלהבדיל מאדם שהתרסק בתאונת דרכים שכל איבריו מכוסים בגבס באדם עם התרסקות נפשית השבר הוא בראש ובלב. אנשים שאינם חוו מצב עצבות מתמשך יגידו לאדם העצוב משפטים כמו: "מה יש לך להיות בבעסה? יש לך בית? אישה ? ילדים? רכב? עבודה?" על מה יש לך להיות עצוב בכלל? יש אנשים שאין להם בית או מה לאכול תלמד להגיד תודה על מה שיש ולהסתכל על "חצי הכוס המלאה"... העניין הוא שאף אחד לא מבין מה עובר במוחו והרגשתו של אדם בהרגשת עצבות....הריקנות הנוראית...המחשבות על מהות העול

מתגרשים? קבלו טיפים מנקודת מבט של מגשר ומטפל

  1. הביעו בגלוי את חששותיכם: כאשר אתם נכנסים לגישור או טיפול, חשוב להיות פתוחים וכנים לגבי החששות, הפחדים והמטרות שלכם לקראת תהליך הגירושין. תקשורת ברורה תעזור למגשר או למטפל להבין את הצרכים שלך ולכוון אותך ביעילות. 2. שמרו על חשיבה שיתופית: גשו לפגישות הגישור או הטיפול מתוך חשיבה שיתופית, נכונות לפעול לקראת פתרון הוגן והוגן עבור שני הצדדים. זכרו שהמטרה היא למצוא בסיס משותף ולהגיע להסכמות העונות על הצרכים של כל המעורבים. 3. התמקדות בתקשורת יעילה: גישור וטיפול יכולים לספק מרחב בטוח לתקשורת פרודוקטיבית. תרגל הקשבה אקטיבית ונסו להבין את נקודת המבט של בן/בת הזוג או בן/בת הזוג. השתמש בהצהרות "אני" מרגיש או אני סבור...במקום אני מאשים...כדי לבטא את הרגשות והצרכים שלך, מה שיכול לעזור למנוע האשמה או התגוננות. 4. נהל רגשות בצורה בונה: גירושים מגיעים לרוב עם מגוון רגשות עזים. הכירו והכירו ברגשות שלכם, אך גם נסו לנהל אותם בצורה בונה במהלך תהליך הגישור או הטיפול. התפרצויות רגשיות או עוינות עלולים להפריע להתקדמות, אז שקול להשתמש באסטרטגיות התמודדות כגון נשימות עמוקות או הפסקות ב